Ovu stolicu, napravila je kompanija Nissan radi promocije svog novog automatskog sistema za parkiranje vozila.
Japanci su ludi, gotivni i pre svega inovativni. Marketing stručnjaci kažu da ova stolica predstavlja idealnu reklamu za samu kompaniju ali i za sistem automatskog parkiranja. Naime, dovoljno je da jednom lupite dlanom o dlan da bi se stolica vratila na svoje mesto.
U stolicu je ugrađeno četiri senzora za pokrete, a samo kretanje se kontroliše i podešava uz pomoć WiFi-ja. Jedina stvar koja ne valja kod ovog izuma je ta što se neće naći u slobodnoj prodaji (možda i hoće, ali ne zna se kad) i što ćemo i dalje, sami morati da vraćamo stolicu tamo gde joj je mesto.
Pogledajte video:
O slatkišima u službi produktivnosti možda niste ni razmišljali. A šta ako vam kažemo da… Pročitaj više
Poslednjih godina kompjuterske i internet tehnologije napravile su bum na tržištu rada. Od programerskih veština… Pročitaj više
Humanizam je filozofski i etički stav koji naglašava vrednost i delatnost ljudskih bića. Sa druge… Pročitaj više
Odgovor na ovo pitanje i nije baš jednostavno dati. Nije baš kao da je osobenost… Pročitaj više
Šta je to "Pet stadijuma tuge"? Model „Kuber-Ross“, poznatiji kao Pet stadijuma ili faza… Pročitaj više
Kod nas reciklaža još uvek nije u potpunosti zaživela. Institucije se donekle trude da bar… Pročitaj više
Ovaj sajt koristi kolačiće
Ostavi komentar